FANDOM

Рибалка в серпні відрізняється кращим кльовом риби ніж в липні. Це пов'язано з тим, що температура води знижується і стає більш комфортною для риби. Починають активно годуватися такі риби як сазан і великий лящ. В такі моменти запорукою успішної риболовлі є правильне визначення місця виходу риби на годівлю, а також правильний вибір снасті і насадки.

Ловля риби в серпні Редагувати

Ловля риби в серпні

Ловля риби в серпні

На початку цього місяця істотних змін у поведінці риби не спостерігається. Риболовля, як і раніше не дуже балує спортсменів. Температура повітря знижується поступово, вранці спостерігаються тумани і рясні роси.

Поступово починає пожвавлюватися риба, яка як би скидає заціпеніння і з великою моторністю розшукує корм. В цей час поліпшується лов риби на спінінг. У своїх заповідних місцях спінінгісти з успіхом ловлять великих щук і окунів. Непогано бере жерех, судак, головень і язь.

Любителі лову на жерлицы, доріжки і гуртки розкидають свої снасті, на які часто потрапляють хижаки. Поплавочники в цей час продовжують ловити окуня (на хробака і малька), щуку (живця і навіть жабеня), плотву (на хробака, опариша, коника, хлібний м'якуш), ляща, язя, єльця, густеру, сріблястого карася (на хробака, опариша, хлібний м'якуш і пшоняну кашу). Головень, єлець, плотва добре ловляться нахлистом і в проводку.

У серпневі дні великою популярністю користується донна вудка. За допомогою цієї снасті на малька ловлять окуня, жабеняти і веретенкуголовня і язя, на дрібну рибку і черв'яків — форель. У цей час починає відновлюватися ловля миня, який, зголоднівши за літо, з жадібністю вистачає живця, веретенку, хробака, жабеня. Особливо активний кльов миня в непогожі ночі. У другій половині місяця, у міру похолодання, слабшає, а потім і зовсім припиняється клювання лина, золотистого карася і сома. Рідше бере приманку судак і жерех. У цей час починають відмирати і опускаються на дно мікроскопічні водорості, «цвітіння» води припиняється і вона стає більш прозорою. За винятком миня рибу ловлять в денний час доби. Найкраще ловити в похмуру погоду.

Рибалка в серпні в регіонах Редагувати

У північних районах до кінця серпня нерідкі холодні ранки з інеєм. Умови риболовлі в першій половині місяця нічим не відрізняються від липневих, у другій — наступають деякі зміни.

Поліпшується ловля окуня на малька, спінінгом і на доріжку, особливо в озерах й великих водоймах, язя та головня — в річках, на жабеняти. Часто на цю насадку беруть щука і окунь. Добре бере карась.

Успішна ловля плотви на коника серед водної рослинності. Поступово затихає, а потім припиняється клювання лина. Рідше трапляється судак.

Помітно довшають ночі: в середині ночі перестає вірити всяка риба. До кінця місяця знижується температура води, відмирають мікроскопічні водорості, вода стає більш прозорою.

Хижим рибам все важче полювати за зміцнілої молоддю, цим, мабуть, пояснюється посилення клювання окуня на малька.

У південній частині країни у другій половині місяця зазвичай спадає спека. На чорноморському узбережжі Кавказу добре ловляться бичок, обапіл, морський йорж, губан, карась, ласкирь, луфарь, морський окунь, сурган.

В Туркменії в серпні відмінно ловиться сом і сазан у річках, озерах і арыках.

У Краснодарському краї успішно ловлять: на живця — сома, судака, щуку, на кукурудзу і хліб — сазана. Хороша ловля на річці Білій — сома, сазана, головня, вусаня, окуня, в озері Арбау — сазана, великоротого окуня.

У річках і озерах Азербайджану в зв'язку з пониженням нічних температур посилюється ранковий і вечірній клювання сазана і вусаня.

Кращі насадки для риболовлі в серпні Редагувати

  • для хижака, розбещеної достатком їжі, живець (з урахуванням місцевих видів риб входять в раціон хижака), п'явка, линючий рак, курячі потрухи, жаба або мишеня.
  • для не хижої риби, найбільш універсальною принадою для річкових риб, можна назвати коника, личинки комах і гнойового хробака. А для озерних риб (короп, сазан, карась) макуха (макуха) таких рослин, як соняшник, коноплі, льон, кукурудза, горох і розпарені зерна злаків. Дрібна риба добре ловиться на хліб, манку і бовтанку.

См. також Редагувати