FANDOM

Рибалка в Червні (особливо на початку місяця) майже завжди проходить дуже вдало, настає посленерестовый жор більшості риб сімейства коропових. Рибалка в червні, всупереч поширеній думці, не менш цікава ніж у травні. А якщо знати ряд особливостей лову риби в червні, то рибальські трофеї будуть більш ніж пристойними.

Ловля риби в червні Редагувати

На початку червня у багатьох риб сімейства коропових настає післянерестовий жор, тому рибалка в цей час буде вдалою. Головень, плотва, язь, окунь, карась активно шукають собі їжу, вони йдуть на місця з невеликою течією, а потім випливають на швидкоплинну воду.

Судак і щука добре ловляться на спінінг або гуртки у першій половині червня, краще для такої риболовлі підійде час пізнього вечора чи раннього ранку. Вздовж кордону водоростей ловиться щука, а в ямах — окунь або судак.

Ляща і лина до нересту ловлять вудками з поплавками на хробака, а ще ловлять червоноперку, коропа, карася (до нересту) на хліб, опариша або хробака.

Зловити сома можна на початку червня (до нересту), використовують при лові донку, наживкою є м'ясо раку або черепашки, виповзок, живець.

Ловити ляща краще в нічний час (на донку або фідер) на м'ясо линючего раку або черепашки, пучок черв'яків, пшоняну кашу.

Жереха, язя, головня, ловлять методом нахлыста на метеликів, бабок, хруща або штучні мушки.

В кінці червня стає проблемно зловити великого окуня або щуку, так як у водоймах з'являється багато корму для риби (рачки, черви, молюски, паростки молодих трав, ікра нерестующих риб).

З вечора до світанку так само ловлять плотву, головня, язя (нахлистом і в проводку), дрібну рибку зловити можна серед водоростей. Карпо, лящ, карась, краснопірка, лин починають годуватися при ранньому нересту. Все рідше починає потрапляти велика риба. Якщо рибак наглядова і наполегливий, то його чекає успіх у ловлі риби.

Снасті для риболовлі в червні Редагувати

Більшість рибалок знають, що риболовля в червні (особливо якщо мова заходить про початку-середині місяця) на щуку і судака неможлива без гуртків або хорошого спінінга. Ідеальний час для такого ужения – на зорі і пізно ввечері.

Лина, ляща і карася до настання нересту варто спробувати половити на поплавочные вудки. На цю ж снасть буде брати короп і краснопірка. В якості насадки бажано використовувати хробака, опариша і хліб. Крім цього ляща багато ловлять ще й на фідер.

На донку з такою наживкою, як живець, виповзок, черепашки або м'ясо раку, на початку червня можна зловити крупного сома.

Календар клювання риби в червні Редагувати

З календаря клювання риби в червні добре видно, що в першій половині червня відмінно клює головень, йорж, жерех і карась, окунь дорослий, піскар, плотва, сазан і судак. Але самий активний кльов в червні (жор) в інших риб — клює в червні як божевільний: сом, язь, краснопірка, уклейка, густера, єлець, лин. А ось ловити в червні щуку буде складніше — протягом усього місяця клювання у щуки слабкий. Але це краще, ніж відсутність клювання у ляща, підлящика (у першій половині червня) і судака (у другій половині червня)

См. також Редагувати